Blog despre cariera

Cum gandesc oamenii de succes

Cum gandesc oamenii de succes

Drumul spre succes este mereu in constructie. Include suisuri, coborisuri, schimbari de directie si nu numai. Am adunat mai jos cateva exemple care dau o idee despre cum gandesc personalitatile de succes.  

 

Richard Branson, fondator Virgin Group

Nu imi consum energia cu regrete. Nu inteleg de ce unele persoane consuma mult timp cautand scuze pentru un esec in loc sa sa-si puna energia intr-un proiect nou. Ma ocup de toate afacerile Virgin si pentru mine esecul nu este o experienta negativa ci reprezinta o oportunitate de a invata ceva nou.

 

Jude Miller Burke, autor “The Millionaire Mystique: How Working Women Become Wealthy – And How You Can, Too!”

Am invatat sa fiu persistenta si sa nu las esecurile sa-mi influenteze cariera. Toate persoanele de succes au cunoscut esecuri insa nu au fost descurajate de nereusite. Esecurile sunt parte a succesului si trebuie privite ca oportunitati pentru o planificare mai buna in cariera si viata.

 

Bob LaBombard, CEO GradStaff

Nu am fost influentat de diplome, studii sau joburile anterioare atunci cand am luat decizii cu privire la directia de urmat in cariera. Sunt importante aptitudinile pe care le ai, ideile care te pasioneaza si capacitatea de a face ca lucrurile sa se intample.

 

Walter L. Tarver, III, director of the career center, Stockton University in New Jersey

Am valorificat orice oportunitate care mi-a fost oferita de angajatori. Chiar daca uneori am fost angajat intr-o pozitie cu responsabilitati foarte clar definite nu am ezitat sa accept responsabilitati suplimentare. Mi-am oferit ajutorul si am cautat modalitati sa invat lucruri noi. Tot ce inveti te va ajuta sa progresezi in cariera.

 

Jan Jones, autor “The CEO’s Secret Weapon: How Great Leaders and Their Assistants Maximize Productivity and Effectiveness”

Este important sa nu dai prea multa atentie la ce spun altii despre tine. Cand esti sus, vorbesc despre tine, cand ai un esec vorbesc despre tine asa ca mergi inainte si fa-ti propriile alegeri in viata.

 

Beth Ricca, director of the Cahill Career Development Center, Ramapo College of New Jersey

Arat cat de bun sunt prin fapte. E important sa-ti faci treaba bine si sa demonstrezi ce poti. De exemplu in loc sa scriu in CV ” abilitati de comunicare” mai bine includ exemple care demonstreaza cum abilitatile mele de comunicare au adus beneficii companiei respective. Las faptele sa vorbeasca.

 

Caren Merrick, founder and CEO of Pocket Mentor

Primul meu manager mi-a oferit oportunitatea sa particip la un training despre comunicare. Am castigat enorm in urma acelui training si de atunci imi imbunatatesc permanent abilitatile de comunicare. O comunicare ineficienta genereaza probleme, o comunicare buna le rezolva.

 

Despre CarieraNoua.ro

Platforma de recrutare CarieraNoua.ro conecteaza angajatorii cu persoanele interesate de o noua cariera in Romania sau strainatate. CarieraNoua.ro include portalul de joburi, aplicatia Facebook de recrutare, versiunea optimizata pentru mobile si aplicatia de joburi pentru iPhone si Android.

www.carieranoua.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *